عملیات تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن ساوه در آستانه اجرا/پیگیری افزایش سهمیه بلیت

عملیات تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن ساوه در آستانه اجرا/پیگیری افزایش سهمیه بلیت

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر : عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز ایستگاه راه آهن این شهرستان بزودی آغاز می شود.

صالح کربلایی حسنی  اظهار کرد: با عنایت به پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و پیرو بازدید میدانی نماینده این شرکت در استان مرکزی از محل ایستگاه راه آهن شهر ساوه، پیمانکار مربوط به احداث ساختمان نمازخانه و تکمیل ساختمان یگان و پاسگاه انتظامی و نیز ساختمان های جانبی ایستگاه راه آهن ساوه تعیین شده است.

وی در خصوص افزایش سهمیه بلیت قطار راه آهن ساوه نیز گفت: موضوع افزایش سهمیه بلیط مسافری نیز از طریق حوزه معاونت مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دست پیگیری است و مقرر شده که سهمیه بلیت قطار برای شهروندان ساوجی در مسیر ریلی همدان- ساوه-مشهد و بالعکس افزایش یابد.

معاون فرماندار ساوه با بیان اینکه ایستگاه راه آهن ساوه در مسیر ریلی غرب کشور قرار دارد، اظهار کرد: راه آهن مشهد- ساوه – همدان با هدف ایجاد کوتاه­ترین مسیر ریلی بین این شهرها و پس از آن اتصال به مسیر راه آهن ریلی غرب کشور و در ادامه تا مرز خسروی و راه آهن کشورهای همسایه احداث شده است.

وی افزود: ایستگاه راه آهن ساوه در ۱۰ کیلومتری این شهر احداث شده و بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در تسریع ارتباط جاده­ ای بار و مسافر داشته است.