هشدار یک فعال رسانه ای ساوه به استاندار

هشدار یک فعال رسانه ای ساوه به استاندار

 آقای استاندار ! میان حوض و دریا ، تفاوت از زمین تا آسمان است

یادداشت روح الله عالم زاده مدیر مسئول نشریه « پیام ساوه »

در روزهای اخیر زمزمه های نگران کننده ای از احتمال انتصاب فردی کم تجربه ، با سابقه مدیریتی محدود به یک شهرستان کوچک ! آن هم به عنوان فرماندار آتی ساوه به گوش می رسد که اگر این زمزمه ها رنگ واقعیت به خود گیرد ، بی تردید دومین شهرستان استان مرکزی را با خسرانی عظیم مواجه خواهد کرد .

نویسنده این وجیزه قبلا هم در یادداشت های متعدد خویش بر حق مسلم استاندار مرکزی در تعیین فرماندارش تاکید کرده ، اما همواره ذکر این نکته مهم را نیز ضروری دانسته است که ساوه ، فرمانداری در قدّ و قواره خود می خواهد و این نیاز مبرم را سایر مسئولین ، خصوصا نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به خوبی درک کرده اند و با راقم این سطور هم عقیده اند .

جناب استاندار حتما تصدیق می کنند که میان حوض و دریا ، تفاوت از زمین تا آسمان است ؛ فلذا نه به محروم شدن حوضی از ماهی خویش راضی شوند و نه به حیران گشتن ماهیِ آن حوض در دریا رضایت دهند .

اگر قرار است فرماندار شهرستان کوچکی را در ساوه بر صدر بنشانند ، علی القاعده تداوم صدر نشینی فرماندار فعلی ( که سوابق مدیریتی اش از برخی استانداران کشور بیشتر است ) عقلایی تر به نظر می رسد .

نگارنده این یادداشت ، بنا را بر این می گذارد که اخبار واصله – انشاء الله – صحّت ندارد ، اما از آنجا که در کسوت خبرنگاری کوچک ، دفاع از منافع دیارش را یک تکلیف می داند ، با صراحت نسبت به انتصاب فرمانداری که سابقه مدیریتی اش در حد شهرستانی همسنگ شهر غرق آباد ساوه است ، هشدار می دهد .

علی ایّ حالٍ ؛ امیدواریم که آقای آقازاده ، یا مدیر کارکشته ای چون فرماندار فعلی را حفظ کنند و یا اگر اراده شان بر تغییر است ، مدیری مجرب تر از وی را منصوب نموده و آنگونه عمل کنند که مردم ساوه با بهره مندی از فرمانداری خبره تر ، سالیان متمادی دعاگوی ایشان شوند .

روح الله عالم زاده
۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۷