نزاع و درگيري منجر به قتل در ساوه| دستگيري قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پليس ساوه

نزاع و درگيري منجر به قتل در ساوه| دستگيري قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پليس ساوه

نزاع و درگيري منجر به قتل در ساوه| دستگيري قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پليس

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري قاتل فراري در کمتر از ۱۲ ساعت توسط كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر , سرهنگ “مجتبي جمالي” در خصوص اين خبر، گفت: در پي اعلام خبري به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع نزاع و درگيري چند جوان با سلاح سرد بلافاصله مأموران گشت انتظامي کلانتري ۱۹ غرق آباد ، گشت يگان امداد و پليس آگاهي براي بررسي موضوع به مرکز درماني و محل وقوع درگيري اعزام شدند.

🔹وي با اشاره به انتقال دو نفر از مصدومان اين نزاع به بيمارستان اظهار داشت: يکي از مصدومان اين درگيري با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت مي نمايد.

🔹سرهنگ جمالي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد ۴ نفر جوان به دليل اختلافات قبلي با سلاح سرد با يكديگر درگير و در نتيجه آن يک نفر مصدوم شده و فرد ديگر در اثر شدت جراحات وارده با چاقو در مرکز درماني فوت مي نمايد.

🔹فرمانده انتظامي شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پليس و در همان تحقيقات ابتدايي عامل اصلي وقوع قتل شناسايي و پس از ساعاتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.

🔹فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با اشاره به معرفي قاتل به مراجع قضائي خاطر نشان کرد: وقوع چنين نزاع هايي مصداق بارز اخلال در نظم عمومي است و از اين رو پليس برابر قانون با عاملان آن با جديّت برخورد خواهد کرد.

❌ گفتنی است این حادثه ۱ شهریور ماه اتفاق افتاده است.