متن پیام نوروزی کبری طاهری عضو شورای اسلامی شهر ساوه

متن پیام نوروزی کبری طاهری عضو شورای اسلامی شهر ساوه

متن پیام نوروزی کبری طاهری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر ساوه

باور کنیم معجزه‌ی نوبهار را
کمتر ز شاخه‌ی بید که نیستیم.
ما نیز چون بهار؛
انداخته عصای معجزه خویش بر زمین،
بی‌هیچ کینه ز سرمای روزگار؛
اینک دوباره سبزتر از هر چه بوده ایم،
آغاز می‌کنیم…

بنام خداوند تغییر دهنده دلها به احسن الحال

ستایش مخصوص خداوندی است که ستایشگران از مدحش عاجزند و حسابگران زبردست نعمت هایش را احصاء نتوانند کرد و کوششگران هر چند خویش را خسته کنند حقش را ادا نتوانند نمود . بهار، آغاز آگاهی زمین و زمان است ؛ فصل رویش و پویش. شروع زیبایی و زمان رستاخیز دوباره ی جان ها و دلها.

بهار فرصتی است تا بیندیشیم به آغاز و پایان خویشتن و آنچنان که طبیعت به جشن تازگی و رویش می رود ما نیز به کاروان پویندگی و سبز شدن بپیوندیم .

اینجانب بر خود وظیفه می دانم حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به هم وطنان عزیزم تیربک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم .

آرزوهای ما برای شهروندان از جنس شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

بنابراین با امید و اتکا به خداوند متعال و با توجه به پتانسیل های موجود در شهر و همچنین با یاری شما مردم فهیم و فرهنگ دوست و با استفاده از مدیران و پرسنل خلاق و متعهد، امید است در سال جدید توفیق خدمت رسانی هر چه بیشتر به ولی نعمتان خود یعنی مردم بزرگوار شهر را داشته باشیم و بتوانیم با برنامه ریزی های خوب، قدم های بلند و موثری در زمینه ی آبادانی ، عمران و فرهنگ شهر برداریم و بتوانیم شهر ساوه را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم . انشاالله

کبری طاهری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر ساوه