پاسخ قاطع و صریح علیزاده به حسینی شهردار ساوه به برخی فضاسازی های ایشان

پاسخ قاطع و صریح علیزاده به حسینی شهردار ساوه به برخی فضاسازی های ایشان

پاسخ قاطع و صریح علیزاده به حسینی شهردار ساوه به برخی فضاسازی های ایشان

از شهردار ساوه کارشناسان انتظاردارند قبل از فضاسازی و ایجاد شبهه ساده گویانه از اقدامات من درآوری خود در سایه بخشنامه احتمالی وزارت کشور با کارشناسان قطعا برتر از خود شهرستان ساوه مشاوره کنید والبته وظیفه قطعی شماست رسانه ها را مطلع سازید. این شبهه رسانه ای کاملا منطقی و مستدل است و شما باید قدردان ذرپروری رسانه ها نسبت به آنکه نمی خواهند اقدامی غیرکارشناسی انجام شود،باشید.

( سخن شهردارساوه: پاسخ قاطع و صریح شهردار ساوه به برخی فضاسازی های رسانه ای:👇

از اصحاب رسانه شهرستان انتظار داریم قبل از فضاسازی و ایجاد شبهه در ارتباط با اقدامات مدیریت شهری، از كم و كیف موضوع اطلاعات لازم را دریافت كنند و جهت تحقق این كار بزرگ همكاری نمایند)

کمتر کسی در بین کارشناسان و سازندگان مسکن اینکار را شدنی می داند بجز شخص شما ؟؟؟

شما دفاتر پیشخوان را نیز شتابزده اجرایی کردید الان نه متولیان می دانند چه باید کنند ونه مردم

⁉️مگر ساوه میدان اجرای طرح های جدید است

⁉️چندشهر و لطفا یک شهریک شهر را نام ببرید این کار را اجرا کرده یا ثبت نام کرده فقط یکی؟یکی قبل از شما؟

⁉️با نظر شخص ام می گویم اگر رسانه های فضاساز(بقول سخن بریده شما) ساوه نبودند بماند⁉️ امروز باید در رودخانه آز آزادی تا جهاد شنا می کردید( طرح زیر گذر از آزادی تا جهاد)

در هر حال تنویرمحترمانه افکار عمومی و رسانه ها وظیفه شما بود که احساسی و تحت تاثیر سخن راندید.

اما در این موارد توضیح دهید :

چرا در مورد سوال یک #خبرنگار به مسائل زیر مجموعه حقوقی شما به دیگر مسائل (#شخصی) پرداخته اند؟ وشما بجای پاسخگو کردن زیر مجموعه به رسانه ها که نگرانی تجارب قبلی را منتقل کرده اند می تازید؟
احساسی شده اید ؟

زیر بنرنصب شده در میادین شهر( جمعی از مردم) نوشته شده بود ؛ چرا بجای انتشار مستندات به رسانه ها می تازید؟

شمااز نیاز سنجی گفته اید بفرمایید کار مرکز آمار در این کشور چیست و نظر سنجی با کدام مستند بوده منتشر کنید ؟(عین مستند وفرم ضمیمه وزارت کشور بقول شما را منتشر کنید) و در غیر اینصورت کارشما شبهه در افکارعمومی … است یا انتقال نگرانی کارشناسان مردمی قطعا برتر از شما در رسانه ها )

فرموده اید کلیات طرح مورد تایید فرماندار و استاندار قرار گرفته مصوبه مربوطه(ساخت مسکن مطابق با منتشره شهرداری ساوه ) ممهور به امضای استاندار و فرمانداررا فورا تا لحظاتی دیگرمنتشر کنیدمثل تاییدیه (جمعی از مردم با امضا)

شما در ناکارآمدی دستگاه های متولی با این ثبت نام من درآوری مسکن شبهه وارد کرده اید یا رسانه ها ؟ مانده ام کز چه سبب ساخت تفکیک وظایف در ادارات را …
واصلا این بخشنامه وزارت کشورهم باشد ابتر است و کارشناسان برتر از شما آنرا قبول ندارند مگر شما حق دارید کلمه شبهه که قطعا شایسته شماست برزبان بیاورد.

خوبی می دانید بیش از یک دهه است از حاشیه شهر ساوه اقل نوشته ام شما بفرمایید چند حکم اجرایی در حاشیه شهر در این دهه که خودتان بنوعی مسوولیت داشته اید اجرا کرده و چند پرونده خاک می خورد به تعداد مستندا منتشر کنید؟

ماده ۱۰۱را برای مردم توضیح دهید چه وقت هایی اجرا می کنید و در اجرایش در این دهه که مسوولیت موثر یا اول شهر را باید اجرا می کردید درچند مورد اجرا کرده اید و چند مورد بایگانی شده و چرا ؟

عامل اول اصلی سکونت های غیر مجاز به نظر شما رسانه هایی هستند که هر روز فضاسازی می کنند بدادشان برسید یا شما هم احتمالاهستید؟

زیر دوربین میدان شهرداری در این دهه و همین الان و همین امشب و هرشب ساخت وساز غیر مجاز می شود شما بفرمایید می بینید ؟

آیا زیباسازهای شما مجوز شورای ترافیک دارد آنرا نیز الان منتشر کنید ؟
آقای شهردار بجای فرافکنی کاش به رسانه ها پاسخگو می شدید

⁉️بله آقای شهردار بماندها بماند ولی انتظاری داشتیم که دیگر نداریم … گوش شما کم کم مثل آنهایی نشود که نباید می شد.

به صداقت رسانه ها و بسیاری از شناخته شده های فضای مجازی قبل از شما برخی تاختند ولی عذرخواهی اشان تسریع تر از زمان انتشار خبر بود و شما در انتظارتان مثل کارتان شتابزده عمل کردیدوبماند….

محمدرضاعلیزاده

مدیر مسوول پایگاه خبری #ساوه_سلام