بیانیه سه تن از فعالان برجسته رسانه ای ساوه

بیانیه سه تن از فعالان برجسته رسانه ای ساوه

بیانیه سه تن از فعالان برجسته رسانه ای ساوه در حمایت ، همدلی و همبستگی با ” علی علاقه بندها ” خبرنگار منتقد و شجاع در بخش نوبران که با فشار برخی از مسؤولین شهرستان ساوه از کار تعلیق شد .

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

برادر شجاع جناب آقای علی علاقه بندها
همکار عزیز رسانه ای

گویا اصرار غیرتمندانه ات برای « ایجاد بخش شهید چمران به مرکزیت شهر غرق آباد » و همچنین گزارشات صادقانه و مردمی ات از « جاده های بخش محروم نوبران » و به خصوص وضع اسفناک «جاده قدیم ساوه به همدان » و دهها گزارش و خبر شرافتمندانه ات باعث شد تا برخی از مسؤولین بی ظرفیت شهرستان ساوه با فشار بی امان و ناجوانمردانه بر صدا و سیما موجب تعلیق موقت تو از کسوت خبرنگار رسانه ملی شود .

⭕️ رفیق شریف ؛

از آنجا که تو همواره در ایفای رسالت خطیر خود جانب شرع ، اخلاق و انصاف را رها نکرده ای و خویشتن را در محضر خدای تبارک و تعالی یافته ای ، نباید از ظلم ظالمان ملول شوی چرا که حضرت سبحان فرمود : « لا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین »

⭕️ برادر عزیز ؛

تردیدی نداشته باش که همکاران رسانه ای ات ، همچون مردمان شریف بخش نوبران در کنار تو خواهند بود و از رفتارهای عده ای تازه به دوران رسیده در قبال تو ، اعلام بیزاری و انزجار می کنند و هیچ گاه چنین مسؤولینی را در « رأس امور » خویش نخواهند دید.

بی تردید جامعه رسانه ای تا حصول نتیجه مطلوب دست از اعتراض خود بر نخواهد داشت و به زودی اقدامات موثری را در دستور کار قرار خواهد داد .

صبح امید که بُد معتکف پرده غیب
گو برون آی که کار شب تار آخر شد

این پریشانی شب های دراز و غم دل
همه در سایه گیسوی نگار آخر شد

علی فرقانی /روح الله عالم زاده/ محمد رضا علیزاده

۱۸ مهرماه ۱۳۹۸