دستگيري سارقان تلفن همراه و اماکن خصوصي با ۱۰ فقره سرقت در ساوه

دستگيري سارقان تلفن همراه و اماکن خصوصي با ۱۰ فقره سرقت در ساوه

دستگيري سارقان تلفن همراه و اماکن خصوصي با ۱۰ فقره سرقت در ساوه

🔸فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگيري ۲ سارق حرفه ای و اعتراف آنان به ۱۰فقره سرقت از اماکن خصوصي و تلفن های همراه شهروندان در این شهرستان خبر داد.

🔹سرهنگ” علي اكبر عيسي آبادي ” با اعلام اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و تلفن های همراه شهروندان درشهرستان ساوه و شكايت مالبختگان، ماموران پليس اگاهي این شهرستان با بررسي صحنه هاي سرقت و تحقيقات مقدماتي موفق به کشف سرنخ هاي مهمي در این زمینه شدند.

🔹وی خاطرنشان کرد: با تحقيقات نامحسوس پليس وبررسي علمي ادله وسرنخ هاي به جا مانده از سارقان در صحنه هاي سرقت، سرانجام هويت سارقان براي پليس محرز وپس از شناسايي درمحل اختفايشان دستگير شدند.

🔹فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف بسیاری از اقلام سرقتی در بازرسی مأموران از مخفیگاه سارقان افزود: متهمان در بازجوئي هاي به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصي و تلفن های همراه شهروندان در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف كردند.

🔹سرهنگ عیسی آبادی در پايان با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری و استفاده از لوازم ایمنی از سوی شهروندان به منظور عدم وقوع سرقت منازل بیان کرد: دو متهم دستگیر در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی شدند.