استانداری که پیام افکار عمومی و رسانه ها را به خوبی شنید |اخبار ساوه

استانداری که پیام افکار عمومی و رسانه ها را به خوبی شنید |اخبار ساوه

ایستادگی یک استاندار

” فرزاد مخلص الائمه ” ؛ استانداری که پیام افکار عمومی و رسانه ها را به خوبی شنید

📌پس از آنکه حواشی انتصاب فرماندار ساوه پر رنگ شد و به دستمایه ای برای مشت زنی های سیاسی بدل گردید ؛ ” آوای غرق آباد ” بنا بر رسالت رسانه ای خود ، با انتشار یادداشت ها و اخبار ویژه به بررسی این حاشیه ها پرداخت و از تحرکات افرادی که برای دخالت در انتصاب فرماندار ساوه بر مسئولین به ویژه استاندار مرکزی فشار بی امان وارد می آورند ، خبر داد .

📌انتشار این یادداشت ها و اخبار ویژه ، واکنش های وسیعی را در پی داشت تا آنجا که حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در دیدار با مردم غرق آباد ، ضمن تقبیح این مداخله ها ، از دست اندازی عده ای به پست ها و مسئولیت ها با ابزار تهمت و افترا سخن راند و از بروز چنین رفتارهای غیر اخلاقی به شدت گلایه کرد .

📌 بعد از انتشار سخنان این نماینده مجلس ، خبری در قالب یک پرسش مبنی بر احتمال استعفای “فرزاد مخلص الائمه” از استانداری مرکزی توسط یکی از فعالین رسانه ای ساوه منتشر شد و به سرعت فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد ؛ خبری که از سوی استانداری مرکزی نیز تکذیب نشد .
این خبر به نوعی نشان دهنده فشارهای بی امانی بود که برخی ها بر استاندار مرکزی وارد
می آورند ؛ خبری که از عمق تحولات سیاسی در استان حکایت داشت .

📌انتشار این خبر باعث شد تا ” مجمع خبرنگاران ساوه ” نیز به صحنه بیاید و در بیانیه ای از استاندار مرکزی بخواهد که هر چه سریع تر در جهت تعیین تکلیف فرماندار ساوه اقدام کند و صحنه خدمت را ترک ننماید ‌.

📌مجمع مذکور در بیانیه ی خود بدون آنکه از انتصاب فرد خاصی به عنوان فرماندار آینده ساوه حمایت کند ؛ هرگونه مداخله غیر مسئولانه در روند انتصاب فرماندار را نامطلوب دانست .

📌حال پس از گذشت حدود ۵ روز از صدور این بیانیه ، امروز صبح ( ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ) استاندار مرکزی در سفر چند ساعته به ساوه ، به طور رسمی از صدور حکم سرپرست کنونی فرمانداری به عنوان فرماندار آینده ساوه در روزهای آتی خبر داد .

📌 به نظر می رسد که “فرزاد مخلص الائمه ” با این حضور و با اعلام چنین خبری نشان داد که پیام افکار عمومی و رسانه ها مبنی بر تعیین تکلیف حکم فرماندار ساوه را به خوبی شنیده و قرار نیست که صحنه خدمت را ترک کند .
او با این حضور ، به نوعی پرونده انتصاب فرماندار ساوه را بست تا فضای سیاسی شهرستان ساوه تغییر کند و وارد مرحله جدیدی شود .

📌 به هر روی ، رسانه ها با آن که هیچ گاه از فرد خاصی برای انتصاب به عنوان فرماندار ساوه حمایت نکردند و چون همیشه تکلیف خویش در مقام مطالبه گران و نمایندگان افکار عمومی را در مغایرت با حمایت از یک گزینه خاص دانستند ، اما از روند جوان گرایی و بومی گراییِ استاندار مرکزی دفاع کردند تا نیروهای ساوجی در بوته آزمایش قرار گیرند .

📌 و در آخر اینکه قطعا رسانه ها چون گذشته در مقام مطالبه گرانی مستقل به نقش آفرینی خواهد پرداخت و چشم بینا و گوش شنوای افکار عمومی باقی خواهند ماند .

🔹 ” آوای غرق آباد ” از اعماق دل امیدوار است که فرماندارِ جوانِ ساوه ، همچون گذشته زیر بیرق هیچ جناحی سینه نزند و با عملکرد فراجناحی و مردمی خویش پاسخ اعتماد استاندار مرکزی و افکار عمومی را به شایستگی بدهد ؛ ان شاء الله .

♨️اکنون باید به فرماندارِ جوان ساوه گفت : آقای فرماندار ! این گوی و این میدان …