سه هزار تن کالای اساسی در ساوه ذخیره‌سازی شده است

سه هزار تن کالای اساسی در ساوه ذخیره‌سازی شده است

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساوه از ذخیره‌سازی سه هزار تن انواع کالای اساسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تامین نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

«حسن شریفی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ساوه خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم تامین کالاهای اساسی در تامین مرغ گرم در شهرستان ساوه هیچ محدودیتی وجود دارد.

وی بیان کرد: به منظور تامین مرغ مورد نیاز شهرستان، ۲ برابر نیاز جوجه ریزی انجام شده و روزانه ۵۰ تن مرغ در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساوه ادامه داد: از ۵ تا ۲۰ فروردین نیز برنامه‌ریزی لازم برای جوجه ریزی و تامین مرغ گرم ویژه ماه مبارک رمضان انجام شده است.

شریفی عنوان کرد: ۱۰۸ تن مرغ منجمد وارداتی و ۱۷ تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه ها ذخیره‌سازی شده و در صورت لزوم توزیع خواهد شد.

وی از توزیع ۲۴۰ تن برنج تایلندی و ۱۰۰ تن شکر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: شکر مورد نیاز صنف و صنعت ویژه ایام عید به میزان کافی توزیع شده و بیش از ۳۰۰ تن شکر نیز ذخیره شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساوه تصریح کرد: در مجموع سه هزار تن انواع کالای اساسی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن و شکر در سطح شهرستان ذخیره شده و در تامین اقلام اساسی موردنیاز شهروندان هیچ محدودیتی وجود ندارد.