حوادث ساوه |۱۸ نفر در حوادث جاده‌ای ساوه مصدوم شدند

حوادث ساوه |۱۸ نفر در حوادث جاده‌ای ساوه مصدوم شدند

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: بر اثر وقوع سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه ۱۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، «بهرام صیدی» روز جمعه در این خصوص گفت: چهار تیم عملیاتی و امدادی به مصدومان حوادث رانندگی در شهرستان امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ در ساعت های ۱۶:۵۲ و ۱۷:۳۴ به ترتیب در محور قدیم ساوه-سلفچگان و جاده یولاق ساوه حوادث ترافیکی روی داد که در مجموع ۱۸ تن مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: حادثه نخست برخورد ۲ دستگاه پراید بود که ۱۰ مصدوم بجا گذاشت و تیم عملیاتی اورژانس آوه و تیم امدادی هلال احمر مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

صیدی بیان کرد: حادثه دوم برخورد پراید و پژو ۴۰۵ بود که امدادرسانی به مصدومان این حادثه را تیم های عملیاتی اورژانس سیلجرد و تیم پشتیبان مستقر در آن انجام دادند و هشت مصدوم این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.