کتب درسی دانش آموزان ساوجی به موقع به دستشان خواهد رسید

کتب درسی دانش آموزان ساوجی به موقع به دستشان خواهد رسید

کتب درسی دانش آموزان ساوجی به موقع به دستشان خواهد رسید

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش ساوه در گفت و گو با روابط عمومی این مدیریت گفت: کتب درسی دانش آموزان ساوجی به موقع به دستشان خواهد رسید.

حامد حاجیلو افزود با برنامه ریزی های صورت گرفته کتب مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحویل گردیده است و دانش آموزان می توانند از آموزشگاه خود کتب را دریافت نمایند.

🔹 وی در ادامه افزود کتاب های دانش آموزان متوسطه دوم در انتهای هفته جاری و کتاب های هنرستان ها در هفته بعد به مدارس تحویل داده خواهند شد و مدیران محترم مدارس می توانند با دریافت حواله از سامانه جهت دریافت کتب به آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

🔹 حاجیلو در خصوص مشکلاتی که در توزیع کتب سال گذشته روی داد گفت: سال گذشته به دلایل مختلف از سوی مرکز چاپ کتب درسی، کتابها دیر به به منطقه ارسال شد و نارضایتی را بین همشهریان عزیز بوجود آورد.

🔹 وی ابراز امیدواری کرد که مشکلات سال گذشته در سال جاری مرتفع شده است و کتاب های دانش آموزان به موقع به دست ایشان خواهد رسید.

🔹 دانش آموزان عزیز می توانند از فایل های pdf کتاب های درسی خود که در صفحه اول شاد قرار داده شده است، تا رسیدن کتاب به دستشان استفاده نمایند.

🌱 اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه