عامل به آتش کشیدن یک دستگاه اتوبوس در ساوه دستگیر شد

عامل به آتش کشیدن یک دستگاه اتوبوس در ساوه دستگیر شد

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه، عامل اصلی آتش زدن اتوبوس در ساوه دستگیر و تحویل دستگاه قضا شد .

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و و مکرالله،والله خیر الماکرین

سوره مبارکه آل عمران آیه۵۴

در کشور عزیزمان،کشور دلاوران و با غیرتان،عده ایی با شعار دروغین دفاع از مظلوم متاسفانه،تعدادی نوجوان و جوان را که دارای احساسات پاک بودند به میدان آوردند.در این راستا برای اینکه به هدفشان برسند در اولین قدم با به دست آوردن بهترین بهانه اقدام به تضعیف نیروهای فراجا نمودند ولی با گذشت اندک زمانی و کنار رفتن غبار فتنه،با به آتش کشیده شدن مساجد،قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، عکس سردار دلها و کشیدن چادر از سر زنان،مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی ضمن جدا کردن صفشان از صف فتنه گران،اقدام به رسوا کردن دست های پلید این فتنه انگیزان نمودند.

بعد از پیامبر عظیم الشان صلی الله علیه و آله ،مردم به درجه ایی از عقلانیّت رسیده اند که دیگر قوم لوط ها نمی توانند عرض اندام نمایند و جایشان همان کشورهایی است که برای بهره کشی از آنها فرش قرمز پهن کرده‌اند و مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده اند با حیا و عفّت بوده و با بی حیایی مخالفند.

شهر ساوه نیز مانند دیگر جاهای کشور دچار فتنه شد و با یاری و کمک مردم،نیروهای امنیتی و انتظامی بساط این فتنه گران را در هم پیچید.این پایان ماجرا نبود،از همان شب اول آشوب،مردم مومن و انقلابی به میدان آمده و کمک کردند تا سربازان گمنام امام زمان عج بتوانند یکی یکی عوامل فتنه را شناسایی و دستگیر نمایند.

امروز هم خبر خوشی برای همشهریان عزیزمان داریم،شب گذشته با زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه،عامل به آتش کشیدن اتوبوس شهرداری که وظیفه حمل و نقل عموم مردم را داشت،دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه پر قدرت قضایی گردید.

به مردم و همشهریان با شرافت و عزیزمان این قول را می‌دهیم که تا آخرین نفر از این فتنه گران را که برای ساعتی آرامش این مردم را بر هم زدند، دستگیر و به قانون تحویل نمائیم.

 

روابط عمومی سپاه ناحیه ساوه

 

پایگاه خبری ساوه خبر