تبعات ترور سردار سلیمانی گریبان آمریکا را گرفت

تبعات ترور سردار سلیمانی گریبان آمریکا را گرفت

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر : استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا از نفوذ سردار سلیمانی در منطقه غافل بود و پس از ترور این شهید تازه متوجه شد که چه اقدام احمقانه ای انجام شد و تبعات آن گریبان آنها را گرفت.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ در یادواره شهدای امنیت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مسجد مقدس زاده ساوه با اشاره به اینکه کفر شامل دو قسم کفر بر کافران و کفر بر مومنان است، اظهار کرد: هر مومنی علاوه بر داشتن ایمان باید کفر به طاغوت هم داشته باشد و یقین بداند که  عاملان ایجاد کننده کفر در جامعه تباه خواهند شد و خانه ای که آنها بنا می کنند بیت عنکبوت است و اگر غربزدگان اجازه دهند و شجاعت به خرج دهند بساط کافران نیز نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاسیون و کارگزاران باید کفر به طاغوت داشته باشند، در غیر این صورت تعلیمات دینی جامعه ما مانند تعلیمات دینی بنی امیه خواهد بود، تصریح کرد: کسی که مومن به خدا باشد و کفر به طاغوت نداشته باشد ایمانش تبدیل به کفر می شود .

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی عمر خویش را صرف این مفهوم کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و با یک قلب پر از کفر به طاغوت و ایمان به خدا به قلب دشمن می زد.

حجت‌الاسلام پناهیان با تاکید بر لزوم قویتر شدن در برابر طاغوت اظهار کرد: استکبار جهانی طاغوتی است که نابود شدنی و فناشدنی بوده و امروز الکی زنده است چرا که براساس آیه قرآن ان الباطل کان زهوقا یعنی باطل تباه و نابود خواهد شد.