ناکامي خرده فروشان مواد مخدر در توزيع بيش از ۲ کيلو ترياک  

ناکامي خرده فروشان مواد مخدر در توزيع بيش از ۲ کيلو ترياک  

🔺ناکامي خرده فروشان مواد مخدر در توزيع بيش از ۲ کيلو ترياک

 

🔸 با هوشياري مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه ۲ خرده فروش مواد مخدر قبل از توزيع ۲ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياك شناسايي و دستگير شدند .

 

🔹سرهنگ “علي اکبر عيسي ابادي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه با گسترش چتر اطلاعاتي خود از ورود مقاديري مواد مخدر توسط دو نفر از سوداگران مرگ مطلع و مراتب دستگيري متهمان در دستور کار عملياتي مأموران قرار گرفت.

 

🔹اين مقام انتظامي يادآور شد: در تحقيقات تکميلي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که قاچاقچيان مواد مخدر را به يکي از محلات شهر ساوه وارد نموده و قصد توزيع آن را دارند.

 

🔹وي خاطرنشان كرد: با برنامه ريزي صورت گرفته، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري مأموران يگان امداد مخفيگاه متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وارد عمل مي شوند.

 

🔹فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با اشاره به دستگيري دو متهم و کشف ۲ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک در بازرسي از خودرو و مخفيگاه آنها در اين عمليات افزود: متهمان دستگير شده در اين عمليات با تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.