معارفه رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساوه

معارفه رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساوه

معارفه رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساوه

به گزارش ساوه خبر  ، جلسه معارفه محمدرضا خاکسار رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساوه در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری برگزار شد.

خاکسار در این جلسه تعامل، همکاری و وحدت شورا و شهرداری را رمز موفقیت در امور و جلب رضایت مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری یکی از کلیدی ترین معاونت ها در شهرداری محسوب می شود که وظایف مهمی را برعهده دارد، افزود: این حوزه ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان دارد و خدمات در این معاونت به شکل روزانه به شهروندان عرضه می شود.

وی اظهار داشت: از نگهداشت شهر گرفته تا رفت و روب، راه اندازی و نگهداشت بوستان های شهری، آتش نشانی، فرهنگی و بسیاری از خدمات ویژه دیگری که توسط این حوزه به شهروندان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه عرضه خدمات مطلوب  با سرعت و کیفیت بالا در این حوزه منجر به جلب رضایتمندی شهروندان می شود، گفت: قدردان زحمات شما در حوزه خدمات شهری هستیم و انتظار داریم که با ارائه خدمات بهینه تر به شهر و شهروندان رضایتمندی حداکثری شهروندان تامین گردد.

خاکسار تصریح کرد: هر حرکت و برنامه‌ای که در مسیر توسعه و توانمندی شهر باشد مورد استقبال ما خواهد بود و تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا با خدمت به مردم رضایت پروردگار متعال را فراهم آوریم.

مددی: خدمات شهری تعطیل پذیر نیست

مهندس مددی نیز در این جلسه گفت: اجرای خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان در حوزه خدمات شهری از انتظارات به حق شهروندان از شهرداری ، به عنوان نهادی خدمات رسان می باشد.

وی ادامه داد: واحد خدمات شهری ، از فعال ترین واحد ها در عرصه خدمت رسانی به شهروندان است و بر طبق وظایف محوله این واحد اجرایی، کسب رضایتمندی شهروندان از نحوه عملکرد شهرداری را در سر لوحه اقدامات و اهداف این مجموعه قرار داده است.

در ادامه این جلسه مهندس مددی و مسؤولان سازمان‌ها و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری به بیان مشکلات و اقدامات انجام شده خود پرداختند.

لازم به ذکر است که حوزه معاونت خدمات شهری دارای ۴ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی و واحدهای امانی ، آرامستان، زیباسازی، کشتارگاه، اجراییات ، میدان میوه و تره بار و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.