آقای وزیر در تهران مدرسه مختلط دارید ؟!

آقای وزیر در تهران مدرسه مختلط دارید ؟!

آیا اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ ادامه دارد؟

آقای وزیر در تهران مدرسه مختلط دارید ؟!
ایران ؛ لس آنجلس نیست !

در دین اسلام اختلاط زن و مرد نکوهش شده است و بر اساس قوانین موجود تحصیل همزمان دختران و پسران در مدارس جمهوری اسلامی ایران منع شده است .
به گزارش خبرنگار ما با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت قانون؛ امروز ما شاهد تحصیل همزمان دانش آموزان دختر و پسر در مدرسه غیردولتی پردیس دانش در بلوار مرزداران تهران هستیم .
موسس مدرسه به بهانه عدم توجیه اقتصادی مکان مدرسه دخترانه اش را اجاره داده و آنها را به تحصیل در میان دانش آموزان پسر وادار کرده است .
خانواده بعضی از دانش آموزان از وضع موجود گله مند بوده و خواستار پیگیری مساله توسط مسولان آموزش و پرورش می باشند .
دایره رفتار غیرقانونی مسولان منطقه دو آموزش و پرورش تهران از این هم فراتر رفته و با انتصاب یکی از کارکنان بازنشسته به عنوان مدیر مدرسه علامه حلی ۴ (تیزهوشان) این منطقه بر عدم اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان پافشاری کرده است .
بنا بر گزارشات مردمی تخلفات قانونی مدیر جدید منطقه تا به آنجا گسترش پیدا کرده است که یکی از کارکنان منفصل از خدمت را به عنوان مدیر مدرسه نمونه دولتی این منطقه منصوب کرده است ؛ وی بیش از یک سال سرپرست این مدرسه بوده که براساس قانون حداکثر ۴ ماه امکان سرپرستی داشته است ؛ در حالی که وی به علت اختلاس مالی در منطقه ۱۳ تهران دارای حکم انفصال از خدمت می باشد و انتصاب وی ممنوع می باشد .
ماجرای تدریس معلم های مرد در مدارس دخترانه این منطقه نیز که زبانزد مردم شده است و داستانی تکراری است و انگار هیچ مسولی قدرت برخورد با آن را ندارد .
لازم است که وزیر محترم در مهلت دوماهه ای که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای اصلاح امور به وی داده اند با نگاهی ویژه ای به این منطقه دست به اصلاحات گسترده بزند تا مردم شاهد گرو نگهداشتن پرونده تحصیلی دانش آموزان بخاطر عدم تسویه حساب مالی توسط مدارس غیردولتی این منطقه نباشیم .
به قول برخی از فرهنگیان محترم این منطقه مثل باتلاق است و هر مدیری را در خود غرق میکند ان شاله به زودی شاهد برخورد جدی وزیر مردمی آموزش و پرورش با تخلفات اخیر باشیم تا شاهد وقایعی همچون فاجعه دبیرستان معینی شهرک غرب و آزار جنسی گروهی دانش آموزان نباشیم ؛ ماجرایی که دل رهبر معظم انقلاب را به درد آورد و با دستور مستقیم معظم له شاهد پیگیری قضایی سریع و صدور حکم زندان برای عامل این حادثه بودیم .

… ادامه دارد .