نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام +فیلم |آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام توسط امیر تشکر

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام +فیلم |آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام توسط امیر تشکر

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام +فیلم

امیر تشکر یکی از فعالان عرصه وب و امنیت در حوزه اینستاگرام نحوه دریافت تیک آبی را به شما علاقه مندان به این شبکه اجتماعی آموزش میدهد

اینستاگرام به صورت کلی گفته که این قابلیت را فقط برای اکانت‌های با تعداد مخاطب بالا در نظر گرفته و اینکه تعداد بالای مخاطب یعنی چه مقدار را شرح نداده.

برای دریافت Verified Badge کافیست بعد از آپدیت اپ به آخرین نسخه اینستاگرام، به بخش Setting رفته و روی گزینه‌ی Request Verification تپ کنید. در فرم بازشده نام و نام خانوادگی‌تان را وارد کنید،سپس اطلاعات مربوط به خود را درج و در آخر عکس کارت شناسایی‌تان را از طریق گزینه‌ی Choose File آپلود کنید.
در توضیح کارت شناسایی اینستاگرام گفته: تصویر گواهی‌نامه رانندگی، پاسپورت و کارت ملی مورد قبول است. البته اینکه برای اکانت‌های ایرانی چه مدارکی مورد نیاز است و آیا درخواست آنها پذیرفته خواهد شد یا خیر، هنوز خبری در دسترس نیست.

برندها، سلبریتی‌ها و افراد معروف می‌توانند برای دریافت نشان تایید اینستاگرام از طریق این فرم اقدام کنند.

اینستاگرام تاکید کرده پر کردن این فرم، تضمینی برای دریافت Verify نیست. در صورت تایید از طریق اپ به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت عدم تایید، بعد از ۳۰ روز، امکان ارسال فرم جدید را خواهید داشت.

اینستاگرام گفته در صورت مشاهده رفتار مشکوک یک اکانت وریفای شده، نشان تایید از آن اکانت گرفته خواهد شد‌. تبلیغ سرویس‌های اجتماعی دیگر، تبلیغ یا خرید و فروش نشان تایید و تغییر کاربری حساب دارای نشان‌تایید، از جمله جمله رفتارهای مشکوک به حساب خواهد آمد