افشاگری مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر

افشاگری مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر

سکوت رسانه های ساوه شکست

*حجت فاتح
مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر
۲۵ اسفند ۱۴۰۰

 

بعد از صحبتهای استاندار مرکزی مبنی بر جوسازی ها در فضای مجازی در قضیه پسماند که با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی ساوه همراه بود رسانه های ساوه برای مدت کوتاهی سکوت اختیار کردند تا اینکه حجت فاتح  طی یک  یاداشتی سکوتش را شکست و چنین عنوان  کرد که مسئولین استانی و شهرستانی خواستار سکوت رسانه های ساوه شده اند

آیا این توصیه به سکوت دخالت در امور رسانه ها نیست؟
و آزادی بیان را نقض نمیکند ؟

 

متن یاداشت

ساکت ننشسته ایم ، صحنه عوض شده است

از شب گذشته بعضی از مسوولین و کسانی که نسبت به موضوع اجرای طرح پسماندهای ویژه در ساوه دغدغه دارند ، پیغام می دهند که چرا مدتی ست سکوت کرده اید و حرفی نمی زنید؟

در پاسخ ، عرض می کنم که ریاست محترم شورای تامین استان و ساوه خواستار سکوت و جنجال نیافریدن رسانه ها در موضوع پسماند شده اند!

ما نیز برای آنکه بیش از این به جنجال آفرینی! متهم نشویم ، فعلا تقاضای نماینده محترم ساوه و زرندیه و روسای شورای تأمین ساوه و استان را پذیرفته ایم تا تکلیف اجرا یا عدم اجرای طرح پسماندهای ویژه در ساوه با « مذاکره » بین جناب آقای منصوری و مقامات استانی تعیین شود .

صد البته نماینده گرامی ساوه و زرندیه ، تاکنون از حمایت های بی دریغ و وسیع رسانه ها ، مردم و حتی دستگاه قضایی و تریبون نمازجمعه برخوردار شده اند و اکنون قادر به اتخاذ تصمیمات مقتضی هستند.