رسیدگی به وضعیت « خبرنگار شجاع » بخش نوبران ادامه دارد

رسیدگی به وضعیت « خبرنگار شجاع » بخش نوبران ادامه دارد

یک فعال رسانه ای : رسیدگی به وضعیت « خبرنگار شجاع » بخش نوبران ادامه دارد

 

یک فعال رسانه ای از رسیدگی به وضعیت « علی علاقه بندها » خبرنگاری که این روزها تعلیقش از سوی صدا و سیما جنجال و اعتراض وسیعی را در افکار عمومی ایجاد کرده است ، خبر داد .

روح الله عالم زاده به پایگاه خبری « ساوه خبر » گفت : کسانی که درصدد خاموش کردن صدای خبرنگار مردمی و شجاع یک منطقه قهرمان و آزاده پرور بر آمدند ، در واقع در پی نشنیدن صدای مردم بودند و این یعنی بی احترامی به مردم خطه ای که آزادمردان و غیورانی چون « شهید چمران » را در دامان خود پرورش داده است و دانایی ، غیرت و شجاعت از خصایل این مردم است .

وی با اشاره به اعتراضات برخی از اصحاب رسانه گفت : اعتراضات ما موثر و ادامه دار بود ، اما ما با توجه به شخصیت رسانه ای فرماندار محترم و استاندار گرامی ، به قول این دو بزرگوار اعتماد کرده و احترام گذاشتیم و از تحصن در دفتر بعضی از مسؤولین خودداری نمودیم و صد البته نتیجه اقدامات آقایان را نیز در وقت مقتضی به اطلاع مردم خواهیم رساند .

این فعال رسانه ای افزود : دیشب آخرین وضعیت پیگیری ها در خصوص خبرنگار متعهد و ارزشی بخش نوبران را از استاندار مرکزی و فرماندار ساوه جویا شدم و آنها گفتند که با جدیت پیگیر موضوع هستند و گویا استاندار مرکزی به فرماندار ساوه برای رفع این مشکل ، ماموریت ویژه داده اند ، همانطور که ما نیز از فرماندار ارجمند ساوه درخواست کرده ایم که چون همیشه ، با دفاع از آزادی بیان ، بهترین و مفیدترین تدابیر را اتخاذ کنند .

روح الله عالم زاده در پایان اظهار داشت : کماکان تلاش هایمان ادامه دارد و قطعا « ما با عقلانیت و اعتدال رفتار می کنیم و صبر می کنیم ، اما هرگز فراموش نمی کنیم .»

پایگاه خبری ساوه خبر