پیام مهدی الیاسی فرماندار ویژه ی شهرستان ساوه به مناسبت نیمه ی شعبان

پیام مهدی الیاسی فرماندار ویژه ی شهرستان ساوه به مناسبت نیمه ی شعبان

پیام مهدی الیاسی معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان ساوه به مناسبت نیمه ی شعبان میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر ( ارواحنا له الفدا) ، دهه ی مهدویت و روز تکریم از سربازان گمنام امام زمان (عج) :

بسم الله الرحمن الرحیم

دل ها مُبتهج از طلوع خورشیدِ عالم تابی است که در عصر ظهور ( آن موعدی که از جناب آدم تا حضرت خاتم و خاندان اطهرش مبشرین آنند) بر ظلمت و جهالت بشریت می تابد و با اقامه ی حکومت علوی و مهدوی اش، هدایت گرِ انسانِ در خود تنیده ، به طریقت الی الله می شود.

او که در هنگامه ی غیبت نیز انوارِ الهی اش، چون شعشعه ی خورشیدِ در پسِ ابر، جلابخشِ دلِ دلدادگانی است که انتظار الفرج را عبادت و بندگی معبود خویش می دانند.

باری؛ نیمه ی شعبان، نوروز منتظران، بهار عاشقان، سرور عارفان و روز سروریِ مستضعفان؛ همان بندگان خوش عاقبتی است که از اعماق دل به ” ان الارض لله یورثها من یشاء من عباده و العاقبه للمتقین ” ایمان دارند و هرگز شدائد و مضایق روزگار، آنان را به ورطه ی انکار حقیقت موعود و خورشیدِ فرجِ ظهور نمی کشانَد.

همان ها که بالقوّه صاحبِ وراثتِ عالم اند ؛ بالقوّه خلیفه الهی در زمین و بالقوّه ائمه و پیشوایان عالم بشریت خواهند بود.

همان ها که حاکمیت شان ، جلوه ی اراده ی حضرت حق و مصداق منت الهی بر بشریت و ترجمان این آیه ی شریفه است که فرمود: “و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین “.

بلاشک، تکریم و تعظیم نیمه ی شعبان، نه تنها تعظیم روز ولادت امامی از ائمه ی ما شیعیان که مصداق ” ذلک و من یعظم شعائرالله فانها من تقوی القلوب” است و حتما بزرگ داشتن این عید، اقامه ی شعائرالله است؛ عید تمامی مسلمین و همه ی کسانی که به ظهور منجی و هادیِ وعده داده شده در ادیان و مذاهبشان باور دارند.

اینجانب با تبریک و تهنیت فرا رسیدن دهه ی مهدویت و ولادت منجی عالم بشریت ( ارواحنا له الفدا) به محضر نایب بر حقشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) قائد عظیم الشانِ انقلاب اسلامی و به عموم منتظران آن وجود مقدس، بالاخص به مردم ولایی و مهدوی شهرستان ویژه ی ساوه بر خویش لازم می دانم روز تکریم از سربازان مخلص و گمنام امام زمان (عج) که با عنایت ویژه ی حضرت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این عنوان والا و فاخر، مفتخر شده اند را به جامعه ی اطلاعاتی و امنیتی کشور و استان مرکزی و بالاخص خادمین ملت در این حوزه در شهرستان ساوه تبریک بگویم و به روح پرفتوح شهدای معظمِ این قشر شریف درود فرستم و سر تعظیم فرود آورم .

پر واضح است که بخش مهمی از تامین امنیت، صلابت و استحکام امروز نظام مقدس اسلامی ایران در عرصه ی داخلی و در جامعه ی بین المللی، خاصه در میانه ی توطئه ها و دشمنی های مداوم و همه جانبه ی مستکبرین عالم، مرهون ایثار و رشادت سربازان گمنام امام زمان ( عج ) است.

طبعا، سهم عمده ای از تامین امنیت مثال زدنی در شهرستان ویژه ی ساوه نیز متاثر از مجاهدت این نیروهای خدوم ، فداکار و با اخلاصی است که در خدمت به مردم سر از پای نمی شناسند و همواره نقش مهم خود در اتخاذ تصمیمات موثر و کارشناسانه ی امنیتی به ویژه در چارچوب وظایف و اختیارات شورای تامین شهرستان را به نحو احسن ایفا کرده اند؛ اجرهم عندالله .

مهدی الیاسی
معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان ساوه

۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱