خودروها و موتورسیکلت های مزاحم مردم تا پایان تعطیلات در پارکینگ میمانند 

خودروها و موتورسیکلت های مزاحم مردم تا پایان تعطیلات در پارکینگ میمانند 

🔺خودروها و موتورسیکلت های مزاحم مردم تا پایان تعطیلات در پارکینگ میمانند

 

🔹سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند ضرورت دارد تا خانواده ها مراقب فرزندان خود در این ایام باشند که مبادا به رفتارهای پرخطر روی بیاورند.

 

🔹وی افزود: امیدواریم امسال همانند سال های قبل با همکاری خوب مردم و والدین گرامی شاهد کاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال باشیم.

 

🔹این مقام انتظامی با تاکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی شهرستان توسط پلیس تصریح کرد: رویکرد پلیس به چهارشنبه آخر سال رویکردی اجتماعی بوده و همه ساله وضعیت در این حوزه نسبت به سال قبل بهتر می شود و اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان میتواند نقش به سزایی در کاهش حوادث این روز داشته باشد.

 

🔹وی بیان داشت: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار دارد و به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که بخواهند با رفتارهای پرخطر خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند حتما برخورد می شود.

 

🔹فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: خودرو ها و موتور سیکلت هایی که در این روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند توقیف و تا بعد از تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند و افرادی که تخلف کنند برابر قانون و با هماهنگی مرجع قضائی تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد