پیام قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر سرهنگ اسکینی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه طی پیامی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم بویژه شهرستان زرندیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان روز جمعه ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و سرافراز شهرستان ساوه؛
حضور پرشور شما در پای صندوق های رای، روز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ را به روزی سراسر بصیرت و حماسه مبدّل کرد و بار دیگر ثابت نمود که در دفاع از آرمان های انقلاب و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) مومن و مصمم هستید.

شما یک بار دیگر، آگاهی و زمان شناسی خود را به رخ دشمنان و بدخواهانی کشیدید که از ماه ها قبل بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند تا بتوانند این عامل اقتدار ملی و نماد جمهوریت و اسلامیت نظام را تضعیف کنند که با لطف الهی و پایمردی و وفای شما، همچون گذشته ناکام ماندند.

خوشبختانه و با تفضلات الهی تمامی فرایندهای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، رقابتی و پرشور، مطابق بخشنامه های ابلاغی و وفق قانون موضوعه، یکی پس از دیگری انجام شد و در روز یازدهم اسفندماه در کمال دقت و اتقان، رای شما مردم به نامزدهای مورد نظرتان اخذ گردید و اینک به حول و قوه ی الهی، پایان فرآیند شمارش آراء نیز به اتمام رسیده است و آگهی آن اعلام گردید.

این جانب لازم می دانم از تمامی نامزدهای گرامی که موجبات برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم را فراهم آوردند تشکر کنم و زحمات و مساعی عموم دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، عوامل اجرا و پشتیبانی، بازرسین و اعضای شورای تامین و مجموعه‌ی اداری شهرستان ساوه را که شبانه روز و بی وقفه در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همت گماردند بستایم و جبهه ی شکر بر در گاه الهی بسایم.

« و وفّقناالله و ایّاکم لمرضاته »

مهدی الیاسی معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی شهرستان ساوه
۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲